FUNKCJE

W naszej aplikacji znajdziesz wszystkie najważniejsze funkcje, które na co dzień pomagają prawnikom zorganizować swoją pracę.

Kalendarz

W Sprawach każdy Twój pracownik ma swój własny elektroniczny kalendarz, który automatycznie synchronizuje się z jego telefonem.

Przypomnienia

Elektroniczny kalendarz powiadomi Cię o każdym ważnym terminie w formie maila lub przypomnienia pop-up w telefonie.

Synchronizacja

Wszystkie terminy wprowadzone na komputerze synchronizują się z kalendarzem wbudowanym w telefonie.

Współdzielenie kalendarzy

Kalendarz możemy udostępnić sekretarce lub asystentce, dzięki czemu zawsze mogą wprowadzić ważny termin lub spotkanie.

Sprawy

W aplikacji masz dostęp do przejrzystego repertorium, w którym logicznie uporządkujesz wszystkie swoje sprawy, a później łatwo je znajdziesz.

Repertorium spraw

Wszystkie prowadzone przez kancelarię sprawy możesz wygodnie pogrupować według dowolnych kryteriów tj. nazwa klienta czy charakter sprawy.

Wyszukiwanie

W aplikacji możesz wszybko wyszukać każdą sprawę- po sygnaturze akt, nazwisku lub dowolnym słowie kluczowym.

Załączniki

Do każdej ze spraw dołączyć możesz dowolny termin, skan akt, dokument i wydatek.

E-mail

W naszą aplikację wbudowany jest klient poczty e-mail, który pozwala odbierać i wysyłać wiadomości e-mail bez potrzeby wychodzenia z aplikacji.

Integracja

Każdy mail wysyłany z naszej aplikacji widnieje również w Outlooku lub innych zintegrowanych z aplikacją klientach poczty e-mail.

Załączenie do spraw

Dowolną otrzymaną w mailu treść lub załącznik przyporządkować możesz do każdej prowadzonej w systemie sprawy.

Przydzielanie zadań

Za pomocą jednego kliknięcia możesz przekonwetować maila na zadanie i ustalić termin jego wykonania.

Korespondencja

W Sprawach możesz łatwo rejestrować przychodzące i wychodzące dokumenty, dzięki czemu zawsze masz porządek i pewność, że żadna korespondencja nie umknie Twojej uwadze.

Dziennik korespondencji

Wszystkie pisma przychodzące i wychodzące znajdują się w jednym miesjcu, przez co łatwo je odszukać.

Lista organów i instytucji

W naszej aplikacji znajduje się aktualna lista organów wraz z ich adresami, co oszczędza mnóstwo czasu podczas dodawania wpisów.

Lista nadawcza

Możesz automatycznie wygenerować książkę nadawczą, co pozwala uniknąć ręcznego wypełniania druków pocztowych.

Pozostałe funkcje

Zadania

Nadzór nad realizacją zadań dzięki wygodnej liście to-do.

Kontakty

Książka adresowa dostępna dla wszystkich pracowników.

Dokumenty

Wszystkie dokumenty i skany w prywatnej chmurze.

Faktury vat

Automatyczne generowanie faktur i monitoring należności.

Wyszukiwarka

Łatwe wyszukiwanie informacji po dowolnym słowie kluczowym.

Rejestracja czasu pracy

Łatwa rejestracja czasu pracy i wydatków.

Raporty

Profesjonalne raporty dotyczące czasu pracy, przychodów i spraw.

Uprawnienia

Określanie dostępu pracowników do rozliczeń i poufnych dokumentów.

Portal klienta

Dostęp dla klientów do wybranych informacji wraz z powiadomieniami.

Narzędzia analityczne

Czytelne statystyki rentowności spraw, klientów i pracowników.

Dostęp z każdego miejsca

Dostęp do wszystkich informacji w domu, w sądzie lub u klienta.

Szwajcarskie bezpieczeństwo

Twoje dane w najbezpieczniejszym data center na świecie.

Wersja mobilna

Zdalna praca z programem na Twoim smartfonie i tablecie.

Synchronizacja

Dodany termin i kontakt pojawia się automatycznie na Twoim telefonie.

Prostota obsługi

Rozpoczęcie pracy z aplikacją nie wymaga czasochłonnych szkoleń.

Pomoc techniczna

Profesjonalna pomoc techniczna przez telefon, e-mail i czat.

Klienci o nas